Dodatki do stylizacji, jako wyznacznik statusu materialnego

Dla wielu osób dodatki do codziennej stylizacji, niejednokrotnie są ważniejsze od samej stylizacji. Przede wszystkim chodzi o to, że to właśnie gadżety świadczą o statusie materialnym, w związku z czym szerokie grono osób, jest w stanie wydać naprawdę duże kwoty na zakup zegarków, biżuterii, butów, torebek, czy innych gadżetów, które wskazują na zasobność ich portfela. Dla wielu z nas, może wydać się to niedorzeczne, jednak każdy ma inne priorytety w życiu i nie należy tego oceniać.

Wracając do zegarków, to dużą popularnością cieszą się zegarki Tissot (dostępne na przykład tu: https://www.sklep-korn.pl/zegarki/tissot). Jest to bardzo dobra marka, a ich posiadacze z całą pewnością mogą to potwierdzić. Ciekawe wzory, wysoka jakość produktu, to na pewno jedna z nielicznych cech, którymi może pochwalić się zegarek Tissot. Czasami widzimy na przykład osobę, która z naszego punktu widzenia ubrana jest raczej skromnie. Ciemne, stonowane kolory w które jest odziana, nie zwracają na tą osobę szczególnej uwagi, jednak wystarczy, ze zdejmie kurtkę, a na jej ręce pojawi się piękny zegarek i od razu mamy wrażenie, że ta stylizacja, to chodzące milion dolarów. Jak się okazuje, to właśnie drobiazgi nadają szyku i elegancji, a ponadto świadczą o tym, czy mamy do czynienia z zamożną osobą, czy też nie.

Bardzo często widzimy osoby, ubrane w odzież na której widnieją rzucające się dość mocno w oczy napisy z nazwami marek z wysokiej pułki. Oczywiście każdy, kto zna się na markach, wie doskonale, że w głównej mierze są to repliki nie mające nic wspólnego z danym projektantem mody, którego logo tak ochoczo uwydatniają.

Dobre marki, szwajcarskie zegarki i odzież z najwyższej pułki, nie musi być krzykliwa. Są to bardzo często produktu kompletnie nie rzucające się w oczy, a rozpoznać ich pochodzenie i jakość mogą tylko osoby, które bardzo dobrze się na tym znają. Dla zwykłych osób, bardzo często nie różnią się one absolutnie niczym od tych produktów, które kupujemy w popularnych sieciówkach, gdyż po prostu nie zwracają uwagi na szczegóły, które właśnie o tym świadczą.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ